Jenny

Hopptävlingar
Hela helgen har spenderats på Hippo i domartornet eller på banan för fotografering. Vädret var helt okej under helgen så det blev ca 2000 bilder tagna. Inser att även fast jag nästan bara fotar hemmaekipagen så blir det väldigt många kort. Ibland funderar jag på vad jag ska göra med alla kort? En nära vän till mig har iaf lyckats tjata sår i öronen på mig angående ett öppet instagramkonto för några av alla bilder eftersom att alla ni som får bilderna är så duktiga på att tagga mig och det kontot är stängt. Så nu finns det ett öppet konto som heter photo_by_tuzzen och dit kan man gärna tagga sina bilder och där kommer jag att lägga upp några av alla tusentalsbilder jag tar under året. Allt från djuren, hästarna, trädgården och naturen kommer att hamna där.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress