Jenny

Effektiv dag på jobbet
I dag har vi hunnit med en hel del på jobbet, stalltjänst, ordentlig städning av tävlingsstallet, mockning av de små hagarna, spånutdelning, kontorsjobb, lunchfodring och sedan avslutade Sara, Frida och jag dagen med att låta Singne dra däck. Så kul att äntligen ha lite tid för hästarna och inte bara stalltjänst och kontor. Känner att jag behöver mer hästtid i mitt liv, det har blivit mycket av andra saker på jobbet men jag hoppas att vi kan få till mer sådan kvalitetstid nu i höst, det är verkligen det som förgyller ens dagar när man jobbar i stall.
Man märker att man går omkring mycket på jobbet då jag redan är uppe i ca 16.000 steg och då jobbar jag bara drygt halvtid denna vecka. Nästa vecka blir det dock som vanligt och jag hoppas att kroppen ska vara på min sida och klara av att jobba 100%.
 
I dag har vi en förhoppning om att kunna beta av lite saker från "att göra" listan, vet dock av erfarenhet att eftermiddagarna brukar rusa iväg i ett allt för högt tempo och vips är det dags att sova.
(null)
Sune har tagit sovmorgon.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress