Jenny

Full fart på jobbet
I dag har det varit full fart på jobbet, haft veterinären nästan hela tiden jag jobbade och ska strax få landa i soffan efter drygt 22.600 steg under fötterna. Efter jobbet har vi pysslat i Novas rum och det börjar snart vara dags för upploppet och lite bilder. Dagarna går så otroligt fort och jag försöker ta vara på så mycket jag kan. Än har sommaren inte gett upp och man får njuta av varma vindar även när arbetsdagen är över.
I morgon är halva veckan gjord och det blir fullt ös mot helgen. Vad ska vi då göra i helgen som jag sätter fart emot? Jo, inget. Att bara få vara, att inte behöva ställa klockan och att få ta dagen som den kommer. Men med mitt minne så vet jag att jag säkert har saker inplanerade som jag glömt och min snälla man kommer att påminna mig om det innan det är för sent. Det är tur jag har honom.
 
Nä nu hör jag hur soffan ropar, bara för en liten stund innan det är dags att borsta tänderna och krypa ned i sängen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress