Jenny

-16 grader
Kan ärligt säga att jag inte alls var sugen på att gå någon morgonpromenad i morse. Termometern visade på -16 grader och jag kände att jag hade svårt att hitta lämpliga kläder att gå i. Bestämde mig tillslut för att ta värmevästen, slipper jag bli kall på ryggen och behöva inte gå hem för att det blir kallt. Min första tanke var att bara gå en kort sväng så Pelle kunde få rastas lite men när jag kom till vägskälet för hem eller fortsätta längre så hade jag fått upp farten och värmen så det blev samma promenad som i går. 4 km på ca 40 min. Nu önskar jag att all is försvinner och att asfalten kommer fram och blir sopad. Då kanske vi vågar oss på att små jogga lite. Jag är dock den människan som säger -ser ni mig springa, vänd om och spring du med. Vi är definitivt jagade av något farligt! Men ärligt talat så börjar jag känna mig lite piggare och med lättare kläder och bättre före så kanske man kan lära sig jogga, de som kan det där med att springa säger väll att alla kan lära sig det. Betvivlar det dock. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress