Jenny

Fota på håll
I helgen har det varit tävlingar på Hippo, hade så gärna velat fota hela helgen men med alla restriktioner runt tävlingarna så blev det bara 1.10 på lördag och 1.30 på söndag. Höll mig på kanten och inte nära folksamlingar. Överdomaren var dock inte så förtjust i att jag smög omkring på tävlingsplatsen och kan väll hålla med om att det inte ska vara onödig publik på plats. Dock känns det väldigt skumt att jag inte kan stå ensam längst kanten (ville inte tränga mig in på banan med all banpersonal) och fota medan det är fritt fram med folk på tex coop, plantagen och AVION. Vi försökte nämligen besöka AVION på lördag lunch, helt fullt på parkeringen! Kändes som om hela Umeå var där. Vi funderade på att vända men kändes så surt att inte få köpa Harrys foderlåda när vi ändå var där. Så vi är inte bättre än någon annan då vi smög oss in på AVION och gjorde vårt ärende. Men det kändes verkligen inte rätt, det kan jag lova.
 
 
 
 
Visa det här inlägget på Instagram

Ett inlägg delat av @photo_by_tuzzen5 Jul 2020 kl. 7:09 PDT

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress